Proteinové nápoje

Nabídka proteinových koncentrátů na našem trhu je skutečně rozsáhlá. Nejlacinější jsou obecně proteinové koncentráty z méně kvalitních zdrojů - pšenice, sója, nejdražší jsou výrobky z mléčné syrovátky, částečně hydrolyzované. Velmi populární jsou i výrobky s několika druhy proteinů - např. kombinace vaječných, mléčných, sójových a pšeničných bílkovin. Každý výrobce přirozeně vychvaluje právě ten svůj výrobek. Pojďme si vyměnit zkušenosti s těmito výrobky. Osobně mi lépe vyhovují (účinkují) kombinované výrobky.

 

Libor Diviš - autor článku i webu

 

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
Přílohy:
Stáhnout soubor (proteinove_napoje-diskuze_2010-17.pdf)Komentáře[starší komentáře k článku (2010-2017)]297 kB

Komentáře  

# Michal 2017-07-18 10:40
Ahoj, jaké máte zkušenosti s přírodními proteiny, konkrétně s rýžovým proteinem?
www.rawstore.cz/ryzovy-protein/
údajně je velmi dobrý pro období cvičení a nabírání svalové hmoty..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
# Luki 2018-03-12 12:47
Urcite je nutne vybirat kvalitni a co nejcennejso protein - ten ryzovy je naproti treba zivocisnym proteinum jenom takovy odvar a telo si z nej sice neco veme, ale ve srovnani s jinymi se vam i cenove vyplati prave zivocisny protein.. Podrobneji o vyberu u nas na blogu -- www.slimming.cz/proteinovy-napoj/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
# Musculus 2017-07-19 05:38
Zkušenosti s rýžovým proteinem nemám, ale znám jeho aminokyselinové spektrum. Je o trochu horší než u mléčné syrovátky (málo lysinu a o trochu méně BCAA). Výrobní náklady rýžového proteinového izolátu jsou asi o 1/4 nižší než v případě syrovátky. Tak proč by měl někdo v případě vašeho odkazu platit cca 1300,-Kč/kg?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
# Jarek 2017-12-12 19:32
Jaké proteiny sjou dobré pro začátečníka? chodím cvičit už skoro rok a potřeboval bych se posunout dál
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
# Musculus 2017-12-15 09:51
Největší přínos je v době krátce po tréninku (ve spojení s převážně jednoduchými sacharidy), a na to je nejvhodnější mléčná syrovátka (to je také v současnosti nejčastěji používaný bílkovinný zdroj). S delším časovým odstupem od tréninku je možné použít i kombinované zdroje, obzvláště pak večer (měl by tam být zastoupen i kasein). Nejdůležitější je to samozřejmě v den tréninku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
# Kája 2017-12-13 12:31
Pro začátečníka bych doporučoval vícesložkové, nebo alespoň já si je v začátcích kupoval
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat